Saturday 24 September 2011

Other lovely things!

11 неща за да бъде денят ми прекрасен и да съм навън наслаждавайки се на меките, есенни слънчеви лъчи!




Откъде и какво:
1 и 2 - Прекрасните столове от fermob.com. Първата тройка я обожавам!
3 и 4 - Диспенсър за вода и кана от origincrafts.com. Диспенсър ми трябва много наложително, ако някой реши да ме изненада приятно:-) и полегналата кана искам, но тя не е толкова "спешна"!:-)
5 - Градински инструменти на цветя от Ruche. Как да не ти се иска да почистиш лехата. Красиви са много!
6 - Резервоар за събиране на дъждовна вода с лейка! Най- красивият дизайн за резервоар, който съм виждала. Практичен, нужен и елегатен за двора и градината от Hero 365. Супер дизайн!
7 - Отново стол от Fermob, много красиви столове, пейки и маси предлагат!
8 - "Тиквени" аксесоари за есента отново от Оrigin crafts, днес съм ги "взела на мушка" и как не, имат невероятно хубави неща!
9 - Най - якият чук от Ruche. Само за момичета, полезен инструмент, а и прекрасен на вид!
10 и 11 - Любимите ми - Оrigin crafts, днес определено им обърнах внимание. Стъкления диспенсър е превъзходен с тези две дръжки като ушички, а пейката е много романтична!

No comments:

Post a Comment

Pages